Naast de 9 jaar ervaring als weddingstylist werkt Bo sinds 2017 als freelance floriste. Sinds 2020 mogen we ook freelance floriste Fran verwelkomen binnen ons team van professionals.
Wanneer je met Rock my Wedding in zee gaat als weddingplanner en/of weddingstylist mag je er dus zeker van zijn dat naast de planning en coördinatie ook de styling en bloemdecoraties professioneel uitgevoerd zullen zijn.
Je kan Rock my Wedding ook inzetten om enkel de styling of de bloemen te verzorgen . Dit kan voor het aankleden en styling van de ceremonie / kerk, receptie(s), diner en avondfeest.
Wanneer we de volledige styling met bloemen van jullie feest doen verzorgen wij ook het bruidsboeket en de eventuele corsages.
Ben je dus op zoek naar een weddingplanner die ook alle kneepjes van het stylingvak kent?
Dan zit je bij Rock my Wedding zeker goed.
Wat is de prijs van een volledige weddingstyling?
Het budget van de styling hangt sterk af van jullie totale budget.
Over het algemeen, als je jullie volledige dag wilt laten aankleden ( ceremonie, receptie en diner) zit je goed met een gemiddeld budget van € 50 pp. Dit wilt zeggen dat wanneer er 100 gasten aanwezig zijn, dit een budget bedraagt van € 5000. Dit is inclusief het meubilair, servies, andere materiaalkost en stylingservice.
Is het meubilair of andere dingen reeds aanwezig? Voorziet de feestlocatie bijvoorbeeld de stoelen en tafels die in het geheel passen? Dan berekenen we de prijs van de overige styling altijd op maat.
Heb je niet echt een idee hoeveel budget jullie aan de styling kunnen besteden?
En wil je hier graag meer inzicht over krijgen? Contacteer ons dan zeker voor een vrijblijvende afspraak
en we bekijken samen welke mogelijkheden jullie hebben.
Ook voor het ontwerp van de uitnodigingen, logo en het andere drukwerk kan je bij ons terecht.
De laatste jaren zien we de trend in weddingland veranderen.
Zeker als het op het ceremoniële gebeuren aankomt. Minder bruidsparen trouwen voor de kerk. Meer bruidsparen kiezen voor een persoonlijker gegeven: een persoonlijke ceremonie.
Eerst en vooral heb je daar een ceremoniespreker voor nodig. En wat met het meubilair, aankleding, opbouw, opruim, ... ? Soms gaat de ceremonie door in eigen tuin of een andere locatie.
Meestal gaat de ceremonie door op de locatie waar het avondfeest plaatsvindt, de feestzaal.
De meeste feestzalen zijn nog niet voorbereid op het gegeven 'persoonlijke ceremonie".
Zij hebben een fantastisch georganiseerde receptie, diner en avondfeest maar wanneer het op de ceremonie aankomt staat het bruidspaar er nog vaak alleen voor.
Om ervoor te zorgen dat jullie meer dan 100% kunnen genieten van het meest persoonlijke moment hebben wij het unieke concept 'Ceremonie Premium' ontworpen.
Het concept dat jullie zorgen uit handen neemt
en ervoor zorgt dat elk gegeven van de ceremonie piekfijn in orde is.
Wat mogen jullie concreet verwachten?
x Huur en logistiek van het nodige meubilair
x Huur en aankoop van de decoratie en bloemen
x Huur en installeren van de trouwboog en altaar
x Styling, opzet en opruim van de ceremonielocatie
x Ceremoniespreker die jullie verhaal schrijft en vertelt
Een greep uit ons weddingstylist portfolio
Meer foto's onder weddingstylist
Rock my Wedding, gediplomeerd weddingplanner
gespecialiseerd in het creëren en realiseren van heel unieke en persoonlijke huwelijken.
Ⓒ Copyright 2014 - 2024
All rights reserved for Rock my Wedding